como hago si se me olvido la contraseña de una mac nu

Me ragalaron hace una semana una Mac completamente nueva yo solo la abrí puse mi nombre y una clave de inicio y la dejé ahí al día siguiente la iba a usar pero no me acordaba q contraseña le puse, porque le pongo la q me logro acordar y me sale incorrecta y quería saber q podía hacer para desbloquearla porque la Mac esta nueva y no sé a usado y la ocupo usar para los estudios y no tengo como desbloquearla y no sé q hacer, como la desbloqueo? O es necesario q la lleve a la tienda para q me la desbloqueen ahí

iPhone 16, iOS 18

Posted on Sep 4, 2025 9:52 AM

Reply
1 reply

Sep 4, 2025 11:52 AM in response to Kiara_hernandez11

Welcome!

You have found the English-language version Apple’s user-to-user communities. If you can post in English, you will reach a far larger audience, get  faster help, and with far less chance of our making a translation error.

If you prefer the Spanish-language version of Apple’s user forums, you can find it here:

Comunidad de soporte de Apple oficial

This thread has been closed by the system or the community team. You may vote for any posts you find helpful, or search the Community for additional answers.

como hago si se me olvido la contraseña de una mac nu

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple Account.