Time Machine kan geen reservekopie maken/ TM can not create a reserve copy
Bij het activeren van de time machine krijg ik onderstaande melding:
De time machine kan het maken van de reservekopie op Airport Time Capsule.local niet voltooien. Twee. van de schijven hebben dezelfde naam. Hernoem een van de schijven met de naam 'Macintosh HD - Gegevens'.
Als ik de Airport time capsule open via configureer dan zie ik maar 1 schijf met de naam DATA.
Dus waar staan deze 2 schijven met dezelfde naam?
Op de Mac Bookpro zie ik bij Finder dan zie ik onder 'Locaties' 3 'mappen' staan: Macintosh HD - Gegevens, Airport Time Capsule en Netwerk. Macintosh-gegevens is leeg. Onder Netwerk staat ook 'Airport Time Capsule' met daarin ook een map DATA met dezelfde inhoud als onder Airport Time Capsule.
Ik kan niks hernoemen. Alleen een alias aanmaken. Geen idee wat dat is maar het is waarschijnlijk niet gelijk aan hernoemen.
Verder staan er in Finder twee mappen Hulpprogramma's. Zit het probleem hier? Beiden hebben exact dezelfde mappen en inhoud. Moet ik hier iets veranderen?
When activating the time machine I get the following message:
The time machine could not complete the backup of Airport Time Capsule.local. Two. of the drives have the same name. Rename one of the drives 'Macintosh HD - Data'.
When I open the Airport time capsule via configure, I only see 1 disk called DATA.
So where are these 2 drives with the same name?
On the Mac Bookpro, in Finder I see 3 'folders' under 'Locations': Macintosh HD - Data, Airport Time Capsule and Network. Macintosh data is empty. Under Network there is also 'Airport Time Capsule', which also contains a DATA folder with the same contents as under Airport Time Capsule.
I can't rename anything. Just create an alias. No idea what that is, but it's probably not equivalent to renaming.
There are also two Utilities folders in Finder. Is the problem here? Both have exactly the same folders and contents. Do I need to change anything here?
Time Capsule